Ετικέτες

Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2016

Μία ΣΥΝΤΟΜΗ ΙΣΤΟΡΙΟΥΛΑ παρμένη από την κουβανέζικη/αβανέζικη ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ

Μία ΣΥΝΤΟΜΗ ΙΣΤΟΡΙΟΥΛΑ παρμένη από την κουβανέζικη/αβανέζικη ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ

Το πρωινό δεν είχε προχωρήσει ακόμη και το θερμόμετρο χτυπούσε ήδη τους 35° όταν μας βρήκε να βαδίζουμε σε μια πλατειούλα της παλιάς πόλης της Αβάνας θαυμάζοντας τα αξιοθέατα (εδώ πρέπει να σημειώσω, πως δυστυχώς πολλά εξ αυτών βρίσκονται σε άθλια κατάσταση και απαιτούν επειγόντως συντήρηση). Σε μια στιγμή, βλέπω από τ’ αριστερά μου να με πλησιάζει μία όμορφη λεπτή κοπελίτσα με γελαστά μάτια

κρατώντας ένα μαρκαδόρο κι’ ένα μπλοκάκι στο χέρι. Buenοs dias μου λέει με ένα γλυκό, πλατύ χαμόγελο, ‘Buenοs‘ της απαντώ και ξεκινάμε την κουβεντούλα, ενώ ταυτόχρονα αρχίζει να με σκιτσάρει.
Όπως εθίζεται σ’ αυτές τις περιπτώσεις, ο διάλογος περιορίζεται στην ανταλλαγή στερεοποιημένων ερωτημαπαντήσεων του τύπου, ‘από πού είσθε,’ ‘τι επαγγέλλεστε;’ ‘έρχεσθε για πρώτη φορά στην
Κούβα;’ Σας αρέσει η Αβάνα; και γίνεται στην αγγλική γλώσσα κυρίως. Εγώ με την σειρά μου, προσπαθώ να ανταποκριθώ στα ισπανικά, κάνοντας επίδειξη των δεκαπέντε ισπανικών λέξεων που γνωρίζω.
Στην διάρκεια που συζητάμε περπατώντας, η κοπελίτσα διατηρεί μία σταθερή απόσταση μισού μέτρου περίπου από μένα και παρακολουθεί εξεταστικά με την ματιά της κάθε μου κίνηση, χαράζοντας γραμμούλες στο μπλοκάκι της.

Σημειωτέον, πως πριν κατεβούμε από το περιηγητικό λεωφορείο, ο ξεναγός μας, μας ενημέρωσε σχετικά με την πιθανότητα να συναντήσουμε κάποια νέα παιδιά που γυρίζουν στις πλατείες σκιτσογραφόντας τους τουρίστες για να βγάλουν κανένα φράγκο. 
Η συναίνεση του μοντέλου θεωρείται δεδομένη από την στιγμή που εμπλέκεται στην κουβέντα μαζί τους. Μας είπε επίσης, πως για το σκιτσάκι θα πρέπει να καταβάλλουμε 1CUC (Cuban Convertible Peso = 1Ευρώ περίπου).
Τέλος πάντων, να μην τα πολυλογώ, το σκιτσάκι ήταν έτοιμο σε 4-5 λεπτά και σας το παραθέτω. Μολονότι γνώριζα πως το κοριτσάκι έφτιαχνε την καρικατούρα μου, αρχικά δεν μου άρεσε! Δεν ξέρω, ίσως για το αποτέλεσμα φταίνε τα ισπανικά μου, σκέφθηκα! Ίσως πάλι για 1CUC δεν θα’πρεπε να περιμένω τίποτε καλύτερο…πάντως έβαλε και κάτι καρδούλες γύρω-γύρω για να με παρηγορήσει! Τελικά πιστεύω πως η κοπελίτσα μάλλον σκιτσογραφούσε το μέλλον μου!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου